Les aventures

Les aventures

30. ledna 2014

Jak jsem přišla o panenství...

Jak už popisek napovídá, dneska to bude vostrý :-). Dneska se otevřu celýmu internetovýmu prostoru a vykřičím to.

zdroj

Ne, nejsem úchyl, teda ne až takovej :)). Ježuch mi o Vánocích nadělil mou úplně první věc od Sleeku a já o ní nevydržím dýl nenapsat :). Teď si polovina lidí, co to čte oddechla, druhá znechuceně odfrkla a vypla to :D. Lekli jste se, co? :D



Jedná se o tvářenku z limitované edice Vintage romance - Antique, kterou je prakticky nemožné vyfotit. Hledala jsem spoustu swatchů a podle nich vypadá do fialkova, starorůžova, krásně.. Jaké překvapení to je, když jí ale vidíte naživo.. Je do hněda, připomíná mi trošku Dallas od Benefitu, jen má v sobě třpytky. Docela reálné fotky má Sleek na svých oficiálních stránkách. Dá se použít i jako tvářenka, docela i na jemnější konturu. Já, vzhledem ke tvaru obličeje, nosím většinu tvářenek na jablíčkách, ale tuhle nosím spíše po stranách.. Vysvětluju to jako tatar, ale z fotek to snad bude vidět víc, ač vyfotit jí je fakt na palici :). Krásně tváře rozjasní, takže k ní nepoužívám rozjasňovač, zároveň obličej opticky zúží, takže zastane i práci konturovacího pudru - ideální na rána, kdy spěcháte, neb jste pětkrát zamáčkli budíka.



asi tři vrstvy, aby to bylo vidět

Výdrž tvářenky je hodně dobrá, vydrží semnou úplně v klidu osm hodin a přežije i odpolední spánek, když nemám hubu zabořenou do polštáře. Opravdu paráda. Dobře se nanáší i na jemňoučký stětec, jde dobře nanést a krásně se na tváři i rozblendí, když to přeženete.



Už pokukuju i po paletkách od Sleek, ale strašně mě láká pořídit mé Naked 2 sestřičku, naštěstí je trojka zatím vyprodaná a objednávat z internetu a riskovat fake se mi nechce.

Co vy a Sleek tvářenky, líbí se vám antique?

G.


2 komentáře:

  1. Teda, to mam radost, ze ti sedne :). A vypada na tobe moc dobre :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luc, je vazne krasna, jsem z ni nadsena a na par dni dokonce vystridala Hervanu.. Ted je stridam, ale v lete to bude naprosta bomba!!

      Vymazat