Les aventures

Les aventures

1. února 2014

MOTD

Krásnou sobotu všem,

dneska vám ukážu můj včerejší make-up, kterej se mi původně strašně líbil do doby, než jsem se snažila vyfotit. To je strašný, jak člověk se sám sobě na fotkách nelíbí, najednou se tváří jako blbec (aspoň teda já, jak můžete níže vidět :-)). Je to takovej romantickej look, dokonce to vypadá, že nemám pleť samou pihu a pupínek a to prosím nemám žádnej make-up (bo mám hubu věčně vraženou v šále), jen pokladový krém, korektor a pudr.. 



detail očí

použité produkty

Použité produkty:

- minerální kompaktní pudr Dermacol, odstín 04
- duo tvářenka dermacol, odstín 4 (použitá tmavá část bez třpytek)
- tvářenka Benefit Hervana
- korektor Benefit boi-ing, odstín 01
- báze pod oční stíny P2, perfect eyes!
- color tattoo  Maybelline, odstín 70 Metallic Pomegranate
- color tattoo Maybelline, odstín 65 Pink Gold
- S-he mono oční stín, odstín 150/010 (použitý i na tváře jako rozjasňovač)
- Catrice liquid metal mono oční stín, odstín 080 Mauves Like Jagger
- řasenka Lancome Hypnose star, kolekce Alber Elbaz
- řasenka Yves Rocher, Sexy pulp (ultra volume mascara)
- rtěnka Essence, odstín 53 All about cupcake

Líbí se vám tohle líčení a líčíte se podobně, nebo je to úplně mimo váš vkus?

G.

Žádné komentáře:

Okomentovat