Les aventures

Les aventures

5. února 2014

Fakt to za to nestojí aneb tohle nekupujte!

Rozhodla jsem se sem občas hodit to, co jsem koupila a někdy i přes počáteční nadšení bych to nikomu nedoporučovala. Dneska to bude tedy první díl, ze kterého mi je upřímně maličko smutně..

První adept je lak na nehty ANNY, který jsem loni kupovala v Douglasu. Je to odstín 520 pillow talk, lak je poměrně velký, má 15 ml a líbí se mi balení a barva je to opravdu krásná. Štěteček není ani úzký, ani moc široký a pracuje se s ním poměrně dobře. Tím pozitiva laku bohužel končí. Za prvé je pro mě moc hustý a buď nanesete strašně těžko slaboučkou vrstvu, nebo moc silnou a schne hodiny.. Když jsem zkoušela nanést maličko větší vrstvu, abych nanesla jen jednu, šlo to sice líp, ale i když jsem na něj dávala top coat, kterej by měl lak vytvrdit, tak i po dvou, třech, čtyřech hodinách když jsem si do nehtu rejpla, udělala se mi tam rejha a nebyl suchej :/. Vydrží den v klidu, druhý den se mi začal na koncích odlupovat. Od ANNY mám laky dva a oba stejně blbý, u tohohle odstínu mě to ale hrozně štve. Přesnou cenu si nepamatuju, ale nebyl nejlevnější, stál něco kolem 200 Kč.



Druhej frajer v řadě je tělový olej od Vichy, na který jsem četla poměrně zajímavé recenze, tak jsem se jala ho zkoušet v létě. Olej je docela suchý, do mé pokožky se nevstřebává moc dobře, ale přiznám se, že na mazání jsem hroznej lajdák a kůži nemám skoro vůbec suchou, holt si zvykla, že já mazat nebudu a nebudu :D. Co mě ale nejvíc vadí je hnusná vůně, protože to se nedá. Nevím, jestli mám zkaženej kus, podle data spotřeby by měl expirovat v roce 2015, ale to je smrad, že by jeden padl. Fuj.. Zkoušela jsem ho i na vlasy, ale tam mi taky smrděl, tak jsem ho vzala na milost v létě u vody, když si chci jen ošplouchnout nohy. Olej je jinak bez parabenů a má extra hydratovat. Možná pro sušinky bude fajn, ale určitě ho očmuchejte, na slepo bych ho nekupovala. Cenovku mám ještě na balení - 325 Kč za 125 ml a seženete ho v lékárnách nebo na netu.



A do třetice to zakončím tělovou tužkou od Catrice. Když jsem jí v regálu spatřila, jásala jsem, protože bílá tužka na water line na mě je příliš tvrdá a výrazná. Ale krémová, béžová? To by mohlo bejt ono! Tužku mám v odstínu 010 In the mood for nude a zpočátku byla super. Krásně měkká, dobře držela i pět, šest hodin a oko krásně rozzářila. Jsem zhruba v půlce balení a chci se ráno namalovat, maluju - nic.. Maluju znova - nic.. Tož si říkám, že mám asi mokrý víčko a nejde to, zkouším rozmalovat na ruce - nic. Tož sakra přitlačím a maličko tužka je vidět. Ale že bych si takhle chtěla dřít oko? To ani omylem. Tož sem odlomila špičku, estli jako třeba neztuhla - stejně nemaluje. Do háje! Tužka mi normálně vyschla!! Na fotce jsem ruku přejela jednou a vedle pětkrát. Tužka se drolí, láme se.. A i když stála stovku, tak mě to naštvalo, páč sem jí chtěla dopoužívat!




To jsem se zase vytočila:)). Naštvalo vás něco v poslední době? Případně mi prozraďte, jestli něco shora máte a jak jste spokojené.

G.

3 komentáře:

  1. To je zrada, mám 4 laky ANNYa naštěstí ani jeden tebou popsanými nešvary netrpí. Jaký používáš nadlak?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pouzivam Nyc turbo dry nadlak a vzdy krasne drzi.. Jestli ti anny laky vyhovuji, rada ti je prenecham, stejne bych jeasi vyhodila, tak budu rada, kdyz se jich nekdo ujme

      Vymazat
  2. děkuji za tento článek, tu tužku catrice jsem si chtěla koupit, ale už nad tím rozmýšlím. :)
    PS: Zvu tě na můj nově založený blog : http://denissebeauty.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat