Les aventures

Les aventures

22. ledna 2014

Jak jsem zrušila facebook

Byl deštivý večer, 8.listopad, chmurné počasí se odráželo i na mojí náladě, seděla jsem opět u facebooku, když tu mě náhle napadlo, že ho zruším... 

Ne, kecám, uvažovala jsem o zrušení fb delší dobu a jeden z důvodů bylo to, že jsem tam trávila hodně času a trošku mi začalo vadit, jak moc mobilní jsem (telefon, mail, fb, whats app, apod).. Takže jsem se rozhodla po asi dvou měsících úvah, že si fb zruším. Brzo to bude čtvrt roku, tak jsem se rozhodla vám o tom něco málo říci.. Nebudu zastírat ani házet ramena - první dny to bylo strašný. Nevim, jak vy, ale já běžně ráno u snídaně čumla na fb, co je novýho, jak se kdo má, co se komu zdálo (záměrně teď přeháním). A najednou...  Najednou nic? Najednou jsem měla víc času a když jsem potkala kamaráda nebo kohokoliv, tak jsem si měli víc co říct, protože jsem si nepřečetla všechny novinky na fb (dost lidí to překvapovalo). 

Zdroj

První měsíc jsem tedy přečkala poměrně křečovitě, ale najednou doma jsem měla víc času.. A místo, abych ho šikovně vyplnila např. úklidem, četbou či jinou hodnotnou činností, začala jsem ujíždět víc YouTube. Začala jsem sjíždět skoro všechno - beauty videa, vlogy a pokročila jsem dokonce k LetsPlayers (díváte se na týpky, co hrajou hru a komentujou to - ?!). Tak vám dneska povím i o jednom supr youtuberovi (kterého asi už znáte, ale co kdyby..) Jedná se o Daniela Štraucha, známého na YT jako Goga, který točí výborný vlogy, u kterých se fakt zasměju, pobavím a sjela jsem jich za pár dní fakt hodně včetně právě i herních videí, u kterých jsem se kupodivu smála taky, a to já teda nejsem úplně herní typ :-). Určitě to každý známe, někdy je prostě den blbec, přijdeme naštvaní domů a nejradši bysme do něčeho kopli. Z jeho videí sálá takovej optimismus a energie, že nejde se nesmát. Přiznám se, že mě to náladu zlepší zaručeně. Nechci tady dělat veřejnou reklamu nebo tak něco, ten týpek má tolik shlédnutí, že to ani nepotřebuje, ale třeba by to někoho z vás mohlo taky pobavit.. 

Vybrala jsem asi nejznámější videjko, kdo chce, koukněte, koho to nezajímá, nekoukejte a příště to bude zase spíše beauty a ryze holčičí :-). 



Jo a abych se vrátila k tomu facebooku - výsledek? Už tam sice netrávím žádný čas, zato smrdím na YT, takže veškerej ušetřenej čas stejně skončil u počítače.. Ale protože jsem se doslechla, že teď je trend rušit si FB, tak sem asi trendy :-).

Mějte se všichni krásně a usmívejte se - svět je pak daleko hezčí.

G.

Žádné komentáře:

Okomentovat