Les aventures

Les aventures

26. ledna 2014

Garnier Neo

Dneska se podíváme na zoubek novým deodorantům od Garnier, které každého musí zaujmout především obalem, který se mě osobně opravdu hodně líbí. Hlavní myšlenkou má být efektivní ochrana, ale také péče o pokožku. Deodorant se skládá z účinných složek, které by měly zabraňovat jak pocení, tak i nepříjemnému zápachu a zároveň z krému, který by měl pokožku chránit. Jedná se o tzv. dry cream, s čímž musím souhlasit. Trošku mi to připomíná Dove.. Myšlenka zajímavá, jukneme se na účinky.

zdroj


Obal je opravdu hezký, povedený a aplikátor je příjemný, stačí tubičku maličko stlačit a aplikovat. Já jsem vyzkoušela fialovou variantu, která příjemně voní, trošku květinově. V drogerii jsem očmuchávala i ostatní a voněla mi většina. Co se deodorantu musí nechat je to, že opravdu nedělá skvrny na oblečení, což se moc často nestává. Většina ostatních, co jsem vyzkoušela, mi vždy flek někde udělala. Co je ale mínus je výdrž..  48 hodin rozhodně nevydrží. Se mnou deodorant dá zhruba pět hodin, pak je ideální ho znovu použít. Co ale je supr je to, že opravdu vůbec, ale vůbec nedráždí podpaží, dokonce jsem měla pocit, že je pokožka jemnější. Fajn taky je, že se "nedrolí" jako tuhé deodoranty, prostě nemáte zapatlaný víčko a když si ho vezmete sebou do kabelky, tak jí nemáte zapatlanou. Hlavní účinek ale nefunguje tak, jak by měl..

zdroj

Cena deodorantu je cca 100 Kč. Asi ho budu kombinovat s Rexonou Maximum Protection - především kvůli vůni a péči, ale samostatně to je spíš pro dámy, které nepotřebují moc ochranu, spíš jen pro tu deo složku, než se na něj spoléhat jako na 100 % antiperspirant. Garnier má ale u mě plus, protože poslední dobou mi připadá, že opravdu se snaží na trh přinášet zajímavé věci a deodorant bych si klidně koupila znovu a nosila bych ho sebou v kabelce pro osvěžení během dne. V létě ale asi stačit nebude :(.

Zkoušeli jste tuhle novinku od Garnier?

G.

7 komentářů:

  1. fakt super obal!

    Pozyvam na giveaway o znackove plavky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem z toho trochu zmatená, pokud je to deododrant, tak by neměl obsahovat složky, které zabraňují pocení, ty obsahují antiperspiranty, deodoranty jen "ovoňují, tak co tohle vlastně je?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, na obalu pisou, ze jevto antiperspirant i deodorant, takze by mel jak vonet, tak zabranovat poceni.. Spis je to ale deodorant, osobne potrebuju proti poceni silnejsi paku :). G.

      Vymazat
    2. Tak to pak jo..já si rozklikla obrázek a rozeznala tam velkými písmeny jen deodorant, tak mě to zarazilo. Já taky potřebuju něco účinného, takže Rexona Maximum Protection je zatím to nej co drogérky nabízí, ovšem ta cena už je horší:-(

      Vymazat
    3. Cena je dost na ro, jak rychle ubejva ://. Ja to v lete prokladam Driclorem, ale to je zase sila co se noci tyce, svedi jako blazen, ale u me 100% zabira.

      Vymazat
    4. Já jsem na Driclor právě ještě nesebrala odvahu.

      Vymazat
    5. intensive antiperspirant

      Vymazat