Les aventures

Les aventures

30. ledna 2014

Wishlist: leden, únor 2014


Ahoj,

venku mrzne až praští, sníh nikde, ale zima pořádná.. Dneska se chci s váma podělit o věci, které mě v drogerii zaujaly, ale rozhodla jsem se, že než si něco neuváženě koupím (a že toho doma mám dost a dost), pěkně si to sepíšu, protože moje šílené nákupy, kdy najednou beru deset věcí a na dalších dvacet narazím stylem - a jo, to jsem taky chtěla přece!! U kasy prodavačka sice plesá, ale peněženka by zaplakala :).

Jako první tu máme třpytivý pudr z limitované edice Essence - ice ice baby. Rozjasňovače já ráda, takže i bráška z kolekce love letters se mi zalíbil, takže je budu muset ozkoušet na packu a uvidí se, kterej vyhraje :). Jen doufám, že jednu kolekci budou mít v DM a druhou v Rossmannu :/.

zdroj


zdroj

Rendy na blogu mě hodně zaujala další pastelka na rty od Bourjois. Jak za pár dnů uvidíte, pastelky na rty miluju a tak se peněženka právem začala klepat.

zdroj

Když už jsem brouzdala po stránkách Bourjois, trkla mě do oka i jejich nová objemová řasenka. Kartáček vypadá hodně dobře, takže tu očumnu taky. A just! :D

zdroj
TONI and GUY mám moc ráda, protože jednak krásně voní, ale jakože vopravdu voní a taky mi na vlasech dělá jen samé fajné věci, takže jejich suchý šampon mi asi neunikne.

zdroj


A jako poslední dneska tu máme nové tvářenky od Catrice, které mají být od února v drogeriích. Jedná se o kolekci Une, deux, trois a aby toho prej nebylo málo, líbí se mi hnedka minimálně dva odstíny..

tahle barva je prostě krásná!!
zdroj


Tak co, shodneme se v něčem, nebo mi dáte tip na něco dalšího? Budu moc ráda a na vražedný pohled peněženky vůbec nehleďte :-).

G.

4 komentáře:

  1. Ahoj Juli, zkus na vlasy bezoplachovy kond. Uniq one care, je drazsi ale nema chybu, vlasy voni tyden a jsou desne zdrave a neskutecne leskle. Toni a Guy, bezoplach. kond., je podobny ale uz jsem ho dlouho nevidela a suchy sampon Toni a Guy pry zanechava stopy ve vlasech ale vlastni zkusenost s nim nemam. Ive

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivusko, dekuju za tip, na vlasy mam nejradeji kvalitnejsi kosmetiku, ktera holt je drazsi :). A urcite juknu, dekuju za tip, lesk vlasu a vyziva by se mi hodil - ted v zime mam konce pekne vysusene :/.

      Vymazat
  2. Ty pastelky na rty jsi mi neměla ukazovat!! Ach, musím hned najít, kde u nás prodávají aktuální edici. To bude boj!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyz vydrzis do vikendu, bude tady obrovska recenze vsech pastelek, co mam.. A neni jich malo :)).

      Vymazat