Les aventures

Les aventures

20. ledna 2014

Hrdina z levného kraje

Krásné pondělní ráno,

píšu v noci a rychle, protože tyhle laky za to vážně stojí. Jedná se o kolekci od Essence Superheroes. Neodolala jsem třem lakům a všechny vám je musim ukázat. 



První fešák se jmenuje Super man! (04), má být holografický, což není úplně 100%, v laku jsou droboučké částečky, které odrážejí světlo, krásně kryje v první vrstvě, ale já pro pocit vždy dávám dvě :-). Na nehtech mi vydržel s podlakem a nadlakem krásné čtyři dny, což je na mých nehtech super, kdo nemáte lámavý a blbý nehty, vydrží vám aj déle. Fotka mluví za vše.. 



Druhý lak je můj favorit, je naprosto, naprosto boží. Odstín je Fantastic girl (01) a přiznám se, že jsem ho kupovala s myšlenkou, že to stejně nebude fungovat, ale je to docela hezká růžová barva. Lak je totiž termo a ne - nehřeje vám nehty, jak se podivovala kolegyně, ale mění barvu právě podle toho, jestli máte ruce studené nebo teplé - např venku když pofukuje vítr, vytvoří vám na nehtech ombré :-). Vypadá vážně krásně, suprově drží a jestli se vám líbí barva, jděte do něj, tohle se Essence opravdu povedlo a moc mile mě to překvapilo. V teple je růžovoučkej a když je zima, má švestkově, lilkovou fialovou barvu (ooooch!!)





Třetí lak má být s olejovým efektem a nejde, nejde vyfotit.. Vypadá jako benzín na silnici :-), z jednoho úhlu je zelenkavej, ze druhého je fialovej a z dalšího modrej. Kryje v první vrstvě, ve druhé už dost špatně schne :/. Jméno je Power girl (03), jsem ráda, že ho mám, v létě bude moc pěknej, ale teď v zimě nenadchnul úplně a na rukou jsem ho měla dva dny, tož neřeknu vám detaily o výdrži, ale předchozí dva laky se mnou ty čtyři dny dají.. Nebo taky jeden, když meju hromadu nádobí :/..

se tváří modře, parchant, ta barva nejde prostě zachytit

maličko mázlá fotka, ale moc se mi líbila :)


Každý lak stál asi kolem 50 - 60 korun a jsou opravdu fajné. V celé kolekci je tuším laků šest - nějakej pískovej tam je, zlatej  a hodně třpytkatej, ale ty mě až tolik nezaujaly.. Což je jen otázkou osobního vkusu, né, že by byly ošklivý, to vůbec.. 

Co vy, jste lakovací maniaci? Zaujaly vás laky?

G.

2 komentáře:

  1. Vůbec nejsem lakovací maniak, pořídím si 5 laků ročně, a ty pak zbytek roku lakuju. Zaujal mě ovšem z tvých hrdinů termolak. Ale když si to vezmu kolem a kolem, v zimním období bych měla stejně asi pořád jen jednu barvu, protože mám konstantně zmrzlé ruce. Ale jinak super nápad :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Claire, u toho termolaku kdyz si v teple mistnosti ci mas napr rukavice nebo ruce v kapsach, je ruzovy.. Nebo kdyz si myjes ruce, pro me to je pak zabava, vyhrala jsem si s nim jak male dite :)).

      Vymazat