Les aventures

Les aventures

13. ledna 2014

Fight kondicionérů

Krásný pondělní večer,

protože se mi za delší dobu sešlo vícero kondicionérů a téma vlasů mně obecně velmi baví, tak jsem se rozhodla, že se jim podíváme blíže na zoubek. Velmi často se mi stává, že zrovna to, co používám je to nejlepší a pak kolikrát znovuobjevím věci, které jsem měla ještě o chloupek raději. A kdože se dnešního souboje zúčastní?

Růžový silák Lee Stafford Big fat hair, za lékárenské značky Vichy Dercos, až z Londýna ke mně doputoval  Toni&Guy for fine hair a posledním bojovníkem je L´Oréal Mythic oil..

Začnu růžovákem Lee Stafford. Byl to můj třetí produkt od téhle značky (po suchém šamponu, kterej byl nic moc a lesku, kterej je fajný). Vzhled se mi líbí, je to zajímavý, hezký.. Co se mi ale moc nelíbí je vůně. Je taková jakoby pánská a úplně to není můj šálek kávy. Ale to hlavní jsou účinky.. Kondicionér je řidší, má udělat objem ve vlasech, což moc nepozoruju a poměrně hodně ho vyplácám, aby se dostal do vlasů pořádně.. A to já vlasů mám teda pár :D, kdybych měla bujnou hřívu, byla by to drahá sranda. Jinak vlasy jsou při splachování měkkoučký, ale za tu cenu bych čekala víc. Cena v DM je kolem 260 Kč. 

zdroj

Za lékárny jsem zkoušela Vichy Dercos, jedná se o minerální kondicionér, který je bez parabenů a silikonů a obsahuje termální vodu, měl by vlasy posilovat bez zatížení. To zní hezky, žejo? Stejně jako růžový kolega je řidší konzistence, parfemace je jemná, příjemná. Účinky jsou shodné jako u růžováka. Viditelné výsledky jako bujnou hřívu, zázračný lesk.. Se nekonaly. Neurazí, nenadchne. Cena kolem 300 Kč, to už se vyplatí maska od Vichy, která je výborná.

zdroj

Jako třetím kandidátem zatím vyrovnaného souboje je kondicionér pro jemné vlasy od  Toni&Guy. První, co mě zaujalo je balení, jednoduchý, hezký, super vychytanej systém na otevírání - vhodné pro šikulky jako jsem já :-). Za druhé, vůně! Už kvůli ní bych si ho koupila kdykoliv znovu, protože je krásná. Voní stejně jako fialovej lak od Toni&Guy, ve vlasech pár hodin vydrží a když si vlasy pak i nalakuju, tak se mě i pár lidí ptalo, co to mám za parfém. Určitě to stojí aspoň za očichání. Je hustší než předchozí dva, do vlasů se dobře dostává, stačí nechat dvě minutky a vlasy jsou krásně měkké, jdou hezky rozčesat, jsou nadýchané a mám opravdu pocit, že jim něco dávám. Dá se sehnat v DMku, cena asi 220 Kč.

zdroj



Posledním bojovníkem je L´Orél Professionnel Mythic Oil Souffle d´Or. Příšerně dlouhej název to má :-). Balení je hezké, oceňuju pumpičku. To je asi ale tak všechno. Protože vůně je šílená, neumím jí popsat, ale nevoní mi to vůbec a tím, že je jakoby gelovitej, tak se mi s ním hodně špatně pracuje a spotřebuju ho enormní množství. Je fakt, že vlasy se po něm lesknou, ale dlouho v nich vydrží "vůně" a přiznám se, že mám ještě půlku balení a nevim nevim.. Možná jako znouzecnost? Už bych si ho nekupila a chtěla jsem vyzkoušet legendární olejíček na vlasy a kvůli vůni se bojím :-). Cena kolem 400 Kč. 

zdroj

Jednoznačným vítězem je teda Tonda, určitě od nich ještě něco vyzkouším, chystám se na suchý šampon :-). Druhé místo si rozdělili růžovák a lékárňák a na třetím místě skončilo hezké balení, ale pro mně na prd vnitřek Mythic oil. 
Jaký je váš nejoblíbenější kondicionér a zkoušeli jste shora uvedené borce?

G.




3 komentáře:

  1. Ha, ani jednoho borce jsem neměla. Ale já jsem odvařená z John Masters Organic kondiše. Který je teda mega drahý na mě, ale hrozně krásně voní po levanduli a je prostě skvělý. Jinak jsem dlouhou dobu používala Retread od Lushe, který sice taky stojí kolem 500, ale vydržel mi na půl roku. Ale vůně zase nic moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mistra Honzu bych tuze rada vyzkousela, ale teda ty ceny jsou masakrozni :). Lush me nelaka, bo mam lemony flutter a priserne mi smrdi :))

      Vymazat
  2. Ahoj, Mythic oil aka legendarni olejicek ti urcite doporucuji :-D Voni moc hezky (asi jako detsky pudr) a mam zakoupene uz 3. baleni. Pouzivam ho po kazdem myti vlasu do konecku a predevsim jako vyziveni behem dne do suchych vlasu. Staci ho male mnozstvi, nemasti vlasy ...je skvely :-)

    OdpovědětVymazat