Les aventures

Les aventures

4. prosince 2013

Odličování pro lenochy :-)

Ahoj, dneska tu mám takový tip pro dny, kdy přijdete unavení z práce, nechce se vám nic dělat, natož zasednout ke stolku a začít si odličovat oči, obličej, tonizovat, krémovat.. Většinou to řeším tak, že vlezu pod sprchu a vezmu buď BB wash 8 v 1 od Dermacolu nebo Biodermu a odlíčím se celá.. A skoro bez práce :-)..

Vlevo Bioderma, vpravo Dermacol


BB wash 8 v 1 od Dermacolu je krémík narůžovělé barvy, hustší konzistence, parfemovaný nějak výrazně není. Slibuje sice 8 v 1, ale spíš je to reklamní tahák, normoš to odličuje oči i pleť. Používám ho ve sprše na odličování celého obličeje, zmákne docela dobře i řasenku a pleť po něm nemám vysušenou, ale tak příjemně napnutou a i když pak dočišťuju, krom trošky řasenky fakt nic jinýho na pleti nemám, což je fajn.. Balení má 100 ml, není ho potřeba nějak moc. Krém se mačká z docela fajné tuby, takže ho vypotřebuju asi fakt celý :-). Cena na stránkách Dermacolu 99 Kč, sehnala jsem ho v DM asi za 80 Kč, tož paráda. Za mě jo! 

Zdroj


Druhým večerním kamarádem je Hydrabio Mouse od Biodermy. Bioderma je všem asi známá především svojí růžovou micelární vodou, která se stala skoro legendou. V lékárně mě ale zaujala právě tahle pěna na odličování. 

Oficiální popis výrobce:  Hydratační čistící pěna pro suchou, velmi suchou a citlivou pleť. Obsahuje komplex Aquagenium, který aktivuje proces výživy pleti a pomáhá udržovat vodu v jejích povrchových vrstvách. Hloubkově obnovuje vrstvu hydrolipidů a navrací pleti svěžest , vitalitu a hydrataci.

Toliko povídání a teď praxe... Pěna má šlehačkový aplikátor a jako šlehačka vypadá, takže mám chuť jí ochutnat a zatím odolávám :)). Parfemace je hodně jemná, příjemná. Odličuje se s ní moc příjemně, odlíčí i řasenku a nepálí v očích. Pleť je po pěně opravdu jemňoučká, příjemná na dotek, mám pocit, že jsem jí vážně dala něco navíc. Zbytek řasenky musím doodlíčit, ale když jsem hodně líná, nemusím si nanášet krém a můžu jít rovnou spát, ráno je pleť pořád fajná. Zkoušela jsem to i na švagrovou, která má hodně mastnou aknózní pleť a pěna jí sedla perfektně, že si jí sama pořídila :-). Cena pěny je na webu Biodermy cca 250 Kč, obsah balení 150 ml. V lékárnách je cena asi vyšší..

Zdroj

Kdybych si měla vybrat, vyberu si Biodermu, je příjemnější, ale tím nechci říct, že by Dermacol nebyl. Jen mám lékárenskou kosmetiku vážně raději a víc jí věřím :-).

Jaký je váš odličovací pomocník a taky máte větší důvěru v lékárenské produkty?

G. 

1 komentář: