Les aventures

Les aventures

1. prosince 2013

20 náhodných faktů o mně

Krásnou adventní neděli všem, dneska jsem se spontálně rozhodla napsat pár náhodných faktů. Na internetu tenhle TAG má 50 faktů, ale to dohromady asi nedám. Po usilovném přemýšlení jsem jich dala dokupy 20. Doufám, že vás čtení bude bavit, dozvíte se o mně pár zajímavostí a pár obsesí :-)).. Jdeme na to.

1. Jsem panna, narodila jsem se v měsíci září 1987.
2. Miluju ovečky  a sovy.



3. Můžu se užrat po čokoládě Milce a preclících v čokoládě.
4. Necítím se dobře ve stísněných prostorách s hodně lidma. Ve výtahu nebo v přeplněném obchoďáku, jdu radši pryč i za cenu, že nic nekoupím.
5. Mám ráda koprovku a kyselo.
6. Asi do 20 let jsem jedla pouze maso kuřecí a rybí, žádné červené.
7. Nemám ráda sladká jídla, třeba zemlbábu nebo rýžový nákyp, brrr...
8. Jednou z mojí obsesí jsou šátky. Jsem šátkový maniak a bez něj prakticky nevyjdu ven.



9. Bez parfému a balzámu na rty nevylezu z baráku.
10. Věřím na duchy, posmrtný život - několikrát jsem se s tím setkala osobně.
11. Nerada šlapu na čáry na kostkách, což se už odnaučuju, protože bydlím ve městě, kde kostky jsou skoro všude :)).
12. Jako malá jsem chtěla být popelářem.
13. Jsem ujetá na peněženky, kabelky a balerínky.
14. Jsem čuchofil - když mi něco voní, jsem schopná k tomu furt čmuchat. V drogérii či parfumérii očuchávám i dekorativní kosmetiku (řasenky, rtěnky, pudry..).
15. Skoro vždy nosím každou ponožku jinou.
16. Sama se směju svým vtipům, někdy jako jedniná a pak je mi trapně :-))
17. Máme fenku francouzského buldočka, kterou nadevše milujeme, ale ona by nás vyměnila i za brambůrky :) 
18. Ač sovy miluju,  bojím se ptáků, zejména pak holubů, labutí a nejvíc andulek..



19. Když se dívám na horor, nemůžu mít nohy z gauče dolů, ale nahoře - co kdyby náhodou, žejo :D.
20. Moje jméno nenajdete v českým ani slovenským kalendáři, ale jeho různé podoby najdete v kalendářích skoro po celém světě.


Doufám, že se vám to líbilo a určitě mi napište, jestli máme něco společného, nebo jestli jste tenhle TAG dělaly :-). 

Hezký advent.. G.

6 komentářů:

  1. Ha, taky všechno očuchávám. Očuchávám i ovoce v obchoďáku, a podle toho se rozhoduju co si koupím. A poznám podle čuchu, jestli je paprika pálivá nebo ne. A pomalu se učím i poznávat po čuchu, jestli má mandarinka pecky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Claire, jak se po cuchu pozna, jestli ma mandarinka pecky? To koukam a smekam! V tech nasich obchodech se obcas bojim vzit ovoce i do ruky, natoz k tomu cuchnout :)).

      Vymazat
  2. Taky jsem čuchofil, vźdy když mám rýmu, trpím jak zvíŕe!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vid! Ryma je zlo! Nejen, ze mame odrene nosiky a mluvime jak huhlove, este blbe cuchame a mi pak ani jidlo nechutna :). Letos bojuju proti bacilum nalozi citronu :).

      Vymazat
    2. Poslala jsem Ti mejla, tak si precti jakou delas chybu, kdyz jis v zime citrony. Ive

      Vymazat