Les aventures

Les aventures

12. prosince 2013

Nedočkavé rozbalování aneb Lucifrida naděluje

To je tak, když je někdo podobnej sysel, jako já.. Vždy si něco vyhlídnu, pochlubim se Luc a ona mi řekne, že to má.. Slovo dá slovo a za nějakou chvilku se můžu těšit na balíček. Dnes mě Stříbrňák vyzvedával po práci a v autě se mě ptá: Tobě Lucifrida posílala nějaký balíček? Ráno zvonila pošťačka, tož jsem ho převzal... No, to bylo radosti jak na Mikuláša :D.. A protože Luc netroškaří, nacpala mi do balíčku daleko víc věcí, než jsme se domluvily, rozhodla jsem se, že Vám to ukážu.. 

Chtěla jsem vyfotit i krabičku, jenomže jsem jí roztrhala a po mým náletu už nebyla úplně použitelná. Nejdřív na mě vypadla hromada novin, supr, bude zas co číst :)). Druhou jsem popadla bublinkovou folii a začalo trhání zuby nehty. 

Jako první jsem si od Luc "objednala" kondicionér, co mě nadchnul v DMku, protože má být na objem a to potřebuju, žejo.. Je to Lee Stafford, víc k tomu asi neřeknu, ozkouším a poreferuju. Voní stejně jako suchý šampon LS a nebo co mám od nich doma, tak lesk na vlasy, kořeněná, spíš pánská vůně, tož uvidíme..

Zdroj

Dále tu máme mojí první tvářenku od Sleeku, je to limitka v odstínu Antique. Podle swatchů na netu jsem čekala spíše zastřenou fialovo šedou barvu, ale je to spíš studená hnědá barva se třpytkama, nic podobnýho nemám, tož super.


Ta barva prostě nejde vyfotit! Grr

Jako třetí a poslední věc jsem v balíčku očekávala mnou opěvovaný minerální pudr Dermacol, předchozí balení mám skoro vypotřebovaný a je to po dlouhé době pudr, který jsem používala denně až jsem ho skoro vypoužívala. 



Jaké bylo mé překvapení, když z balíčku na mě vykouklo dalších pár věcí? 

Na očuch mě zaujala pleťová maska Oriflame, která slibuje hydrataci a je nabušená vitamínama. Vůně je to melounová, ale voní to jak Hubba Bubba, takže božsky :-).




Od Oriflame vykoukl i lesk na rty s jemným shimerem, vypadá fešně, má krásnou malinovou barvu, maličko lepí a to já ráda. A to balení je prostě sladký no :D.




Co mi v lakovací sbírce chybělo, kromě laků Opi (mimochodem kuk sem, je tu soutěž o laky Opi a další zajímavý soutěže), je lak od Models own a tenhle třpytivej láček Dancing queen vypadá naprosto krásně.¨





Další věcí (jo, bylo jich navíc kotel, já vim!!) je body shimmer od Elfu v odstínu cosmic coral, a protože barvička je to nádherná, zítra prubnu na tváře jako tvářenku.




Poslední dvě věcičky byly moc milůčké vzorečky. Prvním byl čaj, kterej naprosto krásně voní od Harney & Sons - red raspberry, červený čaje mám nejradši a už se na něj těším. A druhým prďolkou je vzoreček Manifesto od YSL, což je moc hezká, dámská sladko hořká vůně, někde v pozadí cítím něco hořkého a je to strašně na první počuch příjemná, taková těžší zimní vůně..



Ve skutečnosti je obal fialovej a tohle mi vylezlo z fotky.. WTF? :)

Luc mi přihodila i sešit, nedávno jsem jí totiž psala, že kvůli blogu si musím pořídit notýsek na poznámky a musim říct, že tohle mě normálně dojalo. Asi vánoční nálada bo co :D.

A to je vážení všecko, bylo tam toho požehnaně, díky moc Luc, protože mi to udělalo nesmírnou radost a tvářenku mi už zabavil Ježuch, že prej bude pod stromek :D.

Co potěšilo v poslední době vás??  Už máte dárky nakoupený, napečíno deset druhů cukroví a doma naklízíno, nebo vás to jako mě teprva čeká?

G.

Žádné komentáře:

Okomentovat