Les aventures

Les aventures

8. prosince 2013

Moje zkušenost s prodloužením vlasů

Krásnou druhou adventní neděli. Vždy jsem si přála mít dlouhé a husté vlasy.. Kdo by taky nechtěl, žejo.. Jenomže moje vlasy nejsou rozhodně dlouhé a už vůbec ne husté. To spíš naopak, bohužel. Dvakrát v životě jsem dlouhý vlasy měla, tak přikládám fotky, abyste mi věřili :D.

ještě jako blondýna :)

dlouhé a zvlněné
Zkoušela jsem spoustu věcí, od různých vitamínů, po masky, kůry a všeho možného.. Jednoho bláznivého dne jsem se tedy rozhodla, že když příroda nemůže, pomůžu jí jinak. Prodloužením vlasů. Nemůžu říct, že bych toho litovala, zkušenost dobrá, ale nikdy v životě už nic takového neudělám. Nikdy! Moje první prodloužení bylo vlasovými páskami. Jedná se o poměrně šetrnou metodu. Vlasy se přidělávají na vaše vlastní pomocí pásek. Každý umělý pramen začíná páskem, který je slepený, rozlepí se a nalepí seshora a zespoda na váš vlastní pramen vlasů. Vlasy jsem si nenechala moc prodlužovat, spíše šlo opravdu o zahuštění a kadeřnice mi to sestříhala, že to vypadalo i poměrně přirozeně. V rámci možností aspoň. Jenomže mi pásky padaly. Jakože třeba i při česání spešl hřebenem mi prostě z vlasů sjelo několik pramenů. 

první prodloužení
Šla jsem tudíž na předělání, jenomže mi padaly skutečně pořád. Kadeřnice mi to předělávala i s jiným lepidlem, ale nepomohlo to. Tak jsem se rozhodla pro jinou metodu. A to pro přidělání vlasů keratinem. Prameny vlasů se rozdělily na malé pramínky, na jejichž konec se přidělala taková keratinová kulička, která se nahřála a přilepila na váš vlastní pramínek. Takže se přidělávaly jednotlivé malé pramínky vlasů místo celých pramenů jako u páskové metody. Moje kadeřnice se mi zaručovala, že sice keratin ničí více vlasy než lepidlo z pásků, ale drží jako blázen. Ono se jakoby jedná o něco podobného jako je vosk ve svíčce. Teplem se roztaví a pak ztvrdne a prostě drží... No, hovno, nedrželo nic! Vlasy mi to prostě nebraly, pramínky padaly a vypadala jsem jako vypelichaný kuře, tak jsem se rozhodla to sundat. Sundavání bylo příšerný! Mám hodně jemné vlasy a to jediné mě asi zachránilo, protože ten keratin mi po vlasech "klouzal". Pak jsem měla ve vlasech asi dvě hodiny masku, ale zničenější byly, to bohužel. Tak jsem nakonec šla skoro úplně do krátka, což už asi taky nikdy nepůjdu, ale zase to byla fajn zkušenost :-).

krátký no :/
Teď mám ve vlasech delší mikádo, jde mi udělat i maličkej culíček a vlasy hýčkám.. O jejich péči třeba zase jinde. Hlavní účel článku je to, že pokud uvažujete o prodloužení vlasů, ať už důvody jsou jakékoliv, opravdu to zvažte. Není to pěkný, je to poznat a za to to nestojí. Nehledě na finanční stránku, stálo to fakt ne málo peněz, který jsem mohla využít jinak a určitě líp..

Doufám, že někomu článek pomůže a zajímalo by mě, jak se na prodloužení vlasů díváte vy??

G.

7 komentářů:

  1. Ja po tom kdysi touzila, jen lehce, dozahustit. A jsem rada, ze jsem si to rozmyslela. Nechavam si je rust jen vepredu, vzadu hodne kratim. Vypada to zajimave a culika udelam, kdyz chci. Bylo by mi asi lito tech penez...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobre si udelala.. Fakt to za to nestoji... A clovek si s upravou musel dat hodne prace, aby to vypadalo prirozene..

      Vymazat
  2. Ahoj Juli, zajimave, nemam s tim zadnou zkusenost,protoze mam hrozne moc husty vlasy a je s nima dost potiz.Kadernici me nadavaji, ze to fenovat nebudou, trva to hrozne dlouho a v lete, kdyz je umyji a necham samovolne uschnout, trva to 24 hod. Spatne se to cese a vytvarovat nejaky uces je take nemozne, protoze jsou moc tezke a gumicka ani ruzne propriety do vlasu je proste neunesou.Jsou krasne, leskle,silne, nelamou se ale jinak uplne na hovno. Co se tyce toho zahusteni, myslim ze je to vina spis kadernice a nekvalitnich lepidel. Rekne Ti ze ma kvalitni a kdo vi co Ti tam da. Tak to vidim ja. Mej se Ive

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ivuš, trošku těch vlásků bych potřebovala :)). Je vtipné, jak většinou chceme to, co nemáme - rovné, zvlněné apod :D

      Vymazat
    2. Presne, touzime po tom, co nemuzeme mit. Mam petky prsa, trojku nohu a vetsina me zavidela ale ze tady nekoupis poradnou podprsenku v tom cisle a v trojkach botach neni zadny vyber to uz nikdo nevidi, je to celozivotni boj. I kdyz mas neco hezkeho, je to vzdy na ukor neceho a tak budme spokojeni s tim co mame a vazme si toho. Ive

      Vymazat
  3. Kdysi jsem o tom přemýšlela, ale bylo mi líto těch peněz no...
    Ta druhá fotka s tím bobečkem je kouzelná:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuju, to jsem tu mojí potvůrku měla asi týden a byla strašně maličká :-). Buď ráda, že si to toho nešla, protože za to to opravdu nestojí..

      Vymazat