Les aventures

Les aventures

19. prosince 2013

Nákupy Žitava

Ahoj,

vydala jsem se dnes s kamarádkou do Žitavy, kouknout na trhy a něco málo nakoupit.. Trhy byly krásný, opravdu jo! Všechny stánky byly krásně a jednoduše nazdobené, hodně přírodní materiály a strom! Lituju, že jsem ho nevyfotila, ale byla fakt zima, měli na něm pouze žárovičky bílé, žádné ozdoby, ale protože strom byl hodně hustý, vypadalo to krásně. Nejvíc se nám ale líbili tihle malí bobečkové, který byly normálně navolno a vůbec neutíkali, čumáčkové.. Chtěla jsem udělat víc fotek, ale pak přišel takovej děda Krakonoš, asi majitel a zaslechla jsem něco "šajze" a radši sem šupajdila pryč...

Všimněte si toho ve dveřích, nechtěl ostatní pustit :-))

Jak pozujou, čumáčci :-))


Když jsme zblajzly klobásu a daly si horkou čokoládu, vydaly jsme se do Dm. Koupila jsem pár sprcháčů, to není moc zajímavý, ale neodolala jsem Baby lips od Maybelline,vzdala jsem si v odstínu Cherry me, voní docela pěkně, tonuje rty hodně jemně, je to na první pocit příjemnej balzámek. Cena 2,45 euro, což docela jde.



U rtů ještě zůstaneme. Zaujal mě obalem ještě tenhle balzámek na rty, i když peppermint? No, Carmex taky zrovna nevoní a jakej je to zázrak na rozpraskané rty. Na rtech příjemně taje a pocitově je něco jako Carmex.. Uvidíme, jak v zimě obstojí. Stojí stejně jako Baby lips, ale na rtech je na prvních pár namazání příjemnější a pocitově jim dávám "víc".



U stojanu P2 mě zaujala kolekce výživy na nehty - jmenovala se Food for nails :D v  různých vůních, pořídila jsem nějakou nehtovou terapii ve vůni papaya, voní trošku chemicky, ale vyzkouším, mám lámavé, slabé a suché nehty, takže jsem ještě popadla od P2 nějakou rychlou pomoc, hodlám to používat jako base coat.. Uvidíme, jak se osvědčí. Cena olejíčku je 2,45 euro a base coatu 1,74 euro. 



Puntíčkatou pinzetu jsem tam taky nemohla nechat, no řekněte, není krásná? Stála 1,95 euro. Doufám, že bude fajn, budu si jí hlídat, protože pinzet mám sice hodně, ale ztrácím je :D.



Pak jsem popadla od Ebelin odlakovací tamponky, super je to na cesty, dříve to dělal Rossmann, ale už jsem je tam dlouho neviděla, tuším, že je mají i v HMku, stojí kolem stovky. Cena 2,95 euro. 



Poslední věcí je make up od Loreal Nude Magique eau de teint, ale ten je pod stromeček a štětec od Ebelin.



Pak jsem ještě zajela do Kauflandu, kde měli moje milované preclíky v čokoládě, jsou fakt výborný a lentilkovou Milku. A o Milce zase příště :-)).



Co vy, jezdíte občas na nákupy k sousedům? 

G.

1 komentář: