Les aventures

Les aventures

19. listopadu 2013

Tip na vánoční dárek

Dneska si dáme jeden tip na Vánoce, abych se jako minule trošku držela tématu.. V sobotu jsem zavítala do lékárny (Moje lékárna) a ze stojanu na mě mrkla značka Roger&Gallet. Kdo hádá, že moje kroky vedly právě tam, má modrýho bludišťáka :-). 

Ukořistila jsem dárkovou sadu tělového mléka a vůně Thé Vert - zelený čaj. Protože nejsem žádný parfumér, pokusím se alespoň popsat, jak voní. Krásně. Čistě. Božsky! Jestli někdo máte rád DKNY a její Pure Verbena, tak tohle je dosti podobný, jenom jemnější a čajovější. Vůně je opravdu krásná, jemná a výdrž na mě docela také. I krém voní poměrně dlouho a je takový lehoučký, takže nebude asi vyloženě moc vyživovat, ale ta vůůůně :D. Dávala jsem i očuchat kolegyním v práci a ze čtyř lidí voněla všem čtyřem, takže je to asi taková univerzální a líbivá vůně.

Zdroj: http://www.roger-gallet.co.uk/Green-Tea/Eau-Fraiche/Eau-Fraiche-30ml-p1052.aspx


Hlava: yuzu, mandarinka, grep
Srdce: konvalinka, frézie, jasmín, čaj
Základ: cedr, jantar, guajakové dřevo, čaj

Sada stála necelých pětset korun, za tak krásnou vůni bych ale klidně dala i víc a určitě se do lékárny chystám znova očmuchat i další vůně. RG má v nabídce i krémy na tělo, krémy na ruce a naprosto rozkošný mejdlíčka. 

Zdroj: http://www.roger-gallet.co.uk


Značka si zakládá na tom, že v jejich složení jsou především přírodní složky a jednoduchost. Pokud máte možnost někde očmuchat, tak určitě mrkněte, vůní je nepřeberné množství a vybere si určitě každý. Mám dojem, že o RG psala v nějakém článku i Plum

G.

7 komentářů:

  1. Vůní mám teď sice moře, ale tohle minimálně očuchám, si mě nalákala :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Očuchej, kupodivu DKNY mi voní spíše na jaro a léto, ale tahle je božská i na podzim :D .. Přiznám se, že jsem nezůstala u jedné a koupila parfémy dva :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm, DKNY ja muzu, i kdyz nemam to typicke zelene jablko, ale cervenou Charmingly Red :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja mam pure a pure verbena.. pure mi voni jen v zime, pure verbena spis na jare... :-)

      Vymazat
    2. Na zimu jsem driv mela Gold, ale pouzivam ho uz minimalne, ted spis Carmellu a Muglery :). Ale kupodivu minulej tejden i ten Charmingly Red, po desne dlouhy dobe :D.

      Vymazat
  4. Ahoj, davam prednost korenitejsim vunim, Lancome-Tresor,Laura Biagiotti Venezia, Dior- Dune,DKNY- Gold, atd. Podle nalady a jak se citim, lehci vune do postele ale pro ostatni jsou stejne tezsi. Kenzo- Summer by Kenzo, Guerlain- Champ Elysees atd. Nikdy ani ranu bez parfemu!!! Ive

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivus, Dkny a Kenzo mam raky rada. Guerlain jsem nikdy neocmuchala, na ten se ale chystam :). A jak rikas, bez parfemu ani ranu, vzdy ho mam u sebe :).

      Vymazat