Les aventures

Les aventures

25. listopadu 2013

Inspiration..

Byla sobota.. Pršelo.. Doma nuda, tak jsem popadla barvičky a řekla si, že dneska vyzkouším něco, že budu malovat a uvidíme, co z toho vyjde. Nakonec múzou  byl asi podzim a popadané listí, protože jsem si na obličeji vytvořila tohle :). 



Listí no :D. No, ale ta jedna půlka mi přišla taková prázdná, tak jsem si řekla, že na druhý straně by mohla trůnit paní Zima, aby se pan Podzim neroztahoval :). Navíc se mi zalíbila i představa kontrastu - na jedné straně teplé podzimní a hřejivé barvy a na druhé studená zima.. Než jsem s celým dílem byla spokojená, tak bylo venku zatažíno, světlo skoro nulově a nasvítit tyhle barvy úplně ideálně nešly, takže jsem si pohrála a udělala kombinaci na jednu fotku.. 




Taky vás občas popadne touha něco vytvořit jenom pro radost?

G.

7 komentářů:

  1. wow parada!

    Pozyvam na NAJ giveaway o GUCCI RUSH,75ml. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  2. To si dobra :). Me nejde malovani normalni, natoz takovehle umelecke :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neverim :))). Takovou cmaramici bys urco zvladla o pulnoci a po slepu :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Doma me to inspiruje nejvic a vubec to neni tim, ze si takhle hraju misto uklidu :)). Ale ted resim dilema na vecirek firemni, tema jsou barvy, tak nevim :))

      Vymazat
    2. Vecirek-cerna,seda,stribrna- mozna vinova, nachova? Ive

      Vymazat