Les aventures

Les aventures

23. listopadu 2013

Dermacol vs. Dermacol

Dneska si dáme pudrovací typ.. Neznám snad nikoho, kdo by neměl rád transparentní pudr od Dermacolu - invisible fixing powder. Doma mi dřepí minimálně rok a pořád ho tam je strašně moc, ale jeho bráška ho hravě válcuje. Mineral compact powder je totiž zatím nejlepší pudr, co jsem vyzkoušela! A že jich bylo požehnaně. Vzala jsem si ho vlastně tehdy proto, že byl v akci v DM za stovku, tak jsem si řekla, že ho vyzkouším. A jaký to byl šok, když jsem si ho poprvé nanesla na tvář!





Jestli máte rádi pudr Hello Flawless, protože je krásně jemný, na pleti udělá sametový finiš a i solidně kryje, tak tohle je vážení něco pro vás. Protože pudr za stovku se mu vyrovná! Nekecám :-). Konkrétně mám odstín 4, ve kterém jsou žluté, zelené, fialkové a jemně růžové částečky a zřejmě to je důvod, že krásně kryje. Když nemám úplně chuť na makeup, namažu se Benefitím krémem, trošku korektoru pod oči a případně i na nějakej ten pupínek a zapudruju a vydržím matná 6 hodin určitě, na makeupu mi drží ještě dýl.


Detail pudru

Pudr je jemně namletý, krásně se s ním pracuje, obsahuje zrcátko a houbičku, která je poměrně použitelná, ale já raději štětec. Dodělávám druhé balení a třetí na mě čeká u Luc, kterou jsem taky nahlodala, ale která potřebuje o chlup světlejší odstín. Určitě na něj jukněte, stojí za to a přijde mi, že v blogosféře se o něm moc nemluví a to je škoda :-).

Pohled zespoda, kde je zrcátko


Jo a všimli jste si nových Dermacol rtěnek? Mají nový obal a jsou longlasting, v drogerii u nás jsem je zatím neviděla, ale vypadají dobře :-).

Zdroj: http://www.dermacol.cz/dekorativni-kosmetika/rty/rtenky/longlasting-lipstick-11857


G.

3 komentáře:

  1. Heleď, já koupila i to světlejší a stejně je o trochu tmavší. Ale zkusila jsem ho o víkend doma (tam mě nikdo neviděl, že) a ten Benefit mi přijde lepší... S Dermacolem mám nějak pocit nánosu a zalejzá do vrásek... jsem se bála, že budu Benefitu nevěrná, ale nemusim :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je divny, to musis mit extra svetlounkou plet, protoze ho pouziva i skoro bila kolegyne a je na ni fajny... Toz nevim, kde udelali soudruzi chybu :-).. Ale cetla jsem nekde clanek na vyrobu pudru a musim rict, ze me to extra moc laka... tady to je: http://kissabee.blogspot.cz/2013/11/diy-pudr-sypky-kompaktni-jak-je-ctena.html

      Vymazat
  2. Ahoj, ja pouzivam Dermacol rtenky a zdaji se me kvalitni i vyber barev je dobry. Ive

    OdpovědětVymazat