Les aventures

Les aventures

21. listopadu 2013

Dior 524 night golds

Uvažujete nad koupí dražších stínů? Tak se podíváme detailněji na paletu stínů Dior, zda za to stojí.. Konkrétně koukneme na zoubek 5 couleurs v odstínu 524 night golds, která byla v loňské zimní kolekci.

Zdroj: https://sites.google.com/a/thisdeals.hostei.com/carelectronics/discount-deals-dior-5-couleurs-5-colour-eyeshadow-no-250-seascape-women-eyeshadow-by-christian-dior-0-21-ounce

Doma jí mám rok, byla se mnou párkrát i na cestách, i když upřímně pořád z ní mám smíšené pocity.. Paletka obsahuje pět stínů v zemitých barvách, což mám ráda. Nejsvětlejší stín má perleťový třpyt, je krásný do vnitřních koutků a nebo jako rozjasňovač. Barva je to univerzální a používám jí nejvíc, jak z fotky vidno :D..



Druhý stín mi připomíná kočičí zlato, nějak nevím, jak ho použít, aby se mi vážně líbil, takže s ním maličko bojuju. Dalším stínem je zvláštní barva, prostě jí nepopíšu :-)). Je to taková hnědo, šedou, taupe barva s odlesky někdy do zlata a někdy do stříbrna, záleží na úhlu pohledu a světle. Zato zlatá barva je krásná, jsou to namleté třpytky, které sice mají maličko tendenci opadávat, takže báze je nutná, ale když se na víčku uhladí, božsky odrážejí světlo a vypadají překrásně. Posledním a zároveň prostředním stínem je černá barva se zlatým shimmerem, která sice není černočerná, ale kouřovky s ní jdou pěkně. Jako jediná je spíše sušší, ale musím říct, že skoro nepráší, jak občas bývá zvykem.




Paleta má velké zrcátko a dva aplikátory, které kupodivu jdou použít, zvláště pak na ten zlatý stín s nimi jde krásně nanést. Stíny se jsou máslové, ne sice jako UD Naked 2, pěkně pigmentované, ale na větvi z ní prostě nejsem. Cena je cca kolem 1.200 Kč a myslím, že některé drogerkové paletky nebo stíny se jí vyrovnají. Za mě vítězí nejsvětlejší a zlatý stín. Ostatní mi přijdou "obyčejnější", nebo možná jsem měla přehnané očekávání. Jestli ale máte rádi Dior a zemitější barvy, tak tohle by se mohlo líbit. Je fajn, neurazí, nenadchne.. Našla jsem na netu fotku, kde odstíny skutečně odpovídají, i když na ruce je to taky skoro stejné jako ve skutečnosti.

A co vy, dáváte přednost stínům z drogerie nebo fandíte dražším značkám?

G.

4 komentáře:

  1. Krasny :). Zrovna moje barvicky :). Ale stejne mam se zlatyma problem, co s nima :D. Ja mam jak drogerkace, tak luxusni. Nejbeznejsi byla donedavna avonacka paletka, i dnes ji pouzivam hodne. Pak Benefiti stinove paletky, Nakedky a jeste sephoracke paletky :). A Inglot a Hauschka :). Takze spis stredni trida a high end :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luc, ja si rikala, ze to jsou barvicky pro tebe :-)). Kdyz Naked je Naked :D

      Vymazat
  2. Ja Lancome, tyhle barvy jsou krasne ,ale me by nesly a ta cena je primo hororova. Ive

    OdpovědětVymazat